
Antrojo projekto etapo dizaino sprendimai. UAB „Kvalitetas“
Įmonė „Kvalitetas“ valdo prekės ženklą „Urbanfood“, siūlantį Lietuvoje pagamintus funkcinius maisto produktus, tokius kaip įvairių uogų, daržovių, žolelių, sėklų miltelius ir jų mišinius.
Dalyvavimas projekte „Dizaino sparnai“ prisidėjo prie didesnės įmonės skaitmenizacijos, kadangi gaminami produktai buvo patraukliai bei įtraukiančiai pristatyti virtualioje aplinkoje. Tokiu būdu vartotojai yra edukuojami apie gaminių unikalumą, skatinami dažniau vartoti įmonės produkciją savo kasdieninėje mityboje, taip gaunant reikiamas maistines medžiagas ir jomis pakeičiant sintetinius vitaminus ar maisto papildus. Tikimasi, jog sukurtos interaktyvios animacijos įtrauks ne tik suaugusiuosius, bet ir vaikus. Tuo pačiu įmonė bus labiau matoma virtualioje aplinkoje.
Įmonės gamyboje yra taikomi žiedinės ekonomikos principai: žaliavos perkamos iš vietinių ūkių, gamybai naudojami produktai, kurie netinkami prekybos centrams (yra per dideli, per maži ar kitaip neatitinka normų). Projekto metu buvo siekiama, kad šie, įmonėje taikomi žiedinės ekonomikos principai, būtų interaktyviai perteikiami virtualioje erdvėje, sukuriant atitinkamus dizaino elementus, grafikos elementus, žiedinės ekonomikos ciklo animaciją.
Dizainerė Viktorija Valužytė, mentorė Sandra Mockutė-Cicėnė.