
Antrojo projekto etapo dizaino sprendimai. UAB „Švenčionių vaistažolės“
„Švenčionių vaistažolės“ - viena seniausių žolelių perdirbimo įmonių ne tik Baltijos šalyse, bet ir Europoje, dirbanti ir puoselėjanti tradicijas beveik 140 metų.
Projekto metu buvo atnaujinta svetainės vartotojo patirties ir sąsajos verslo ir fizinių klientų segmentui. Bendrovės seniau turėta el. svetainė pasižymėjo komplikuota navigacijos sistema, grafinio, vartotojo sąsajos ir struktūrinio vientisumo trūkumu, sudėtingu B2B ir B2C segmentų identifikavimu.
Projekto metu buvo atnaujinta el. parduotuvės Onelife.lt vartotojo patirtis, iš esmės pertvarkyta svetainės struktūra, atitinkanti šiandienos e-komercijos standartus ir lūkesčius. B2B ir B2C segmentai atskirti grafiškai ir struktūriškai, siekiant palengvinti identifikaciją bet kuriame pirkėjo kelio žingsnyje, taip siekiant sumažinti „klaidingo krepšelio“ pildymą. Taip pat buvo siekiama padidinti pirkimus ir lojalumą prekės ženklui, sukuriant profesionalią vartotojo patirtį ir vizualinę išraišką.
Dizainerė Monika Pernavaitė, mentorius Lukas Ruškys.