
Pirmojo projekto etapo dizaino sprendimai. UAB „Knortas“
Ilgametę patirtį statybinių ir atikorozinių dažų srityje sukaupusiai įmonei „Knortas“ projekto metu buvo sukurtas naujas prekės ženklas „Tinted“, skirtas naujam įmonės produktui. Taip pat buvo sukurta net 10 inovatyvaus dizaino etikečių sprendimų, firminio stiliaus vadovas, universalios etiketės šablonas bei reklaminė švieslentė.
Naujasis prekės ženklas „Tinted“ leis bendrovei pasiekti B2C klientų kategoriją, kuriai, tikimasi, „Knorto“ produktai taps labiau atpažįstami. Kuriant naujuosius produktus buvo peržiūrėtas dažų gaminimo ir pardavimo procesas, siekiant labiau prisitaikyti prie B2C klientų poreikių pirkti dažus mažesniais kiekiais. Įmonė, siekdama sumažinti nesuvartojamo ir išmetamo produkto kiekį, suteiks galimybę tam tikrų produktų įsigyti tik tokį kiekį, kokio reikia klientui.
Dažai ir kiti dažymui reikalingi produktai pilstomi į specialias pakuotes, ant kurių klijuojama gerokai mažesnių išmatavimų universali etiketė. Dėl šios priežasties buvo sukurtas universalios etiketės šablonas, pritaikomas įvairiems produktams. Etiketes įmonė spausdins vietoje, pagal poreikį, taip išvengiant nereikalingo žaliavų naudojimo. Kuriant pakuotes, didžiulis dėmesys skirtas ne tik dizainui, bet ir tvarumui.
Dizainerė Deimantė Gudelytė, mentorius Pijus Cicėnas. Daugiau informacijos: https://www.dizainosparnai.lt/imones