
Pirmojo projekto etapo dizaino sprendimai. UAB „Vitameda“
Mūsų projekte dalyvavusi bendrovė „Vitameda“ kuria ir gamina darbo aprangą bei tiekia ją ES rinkoje. Bendrovės gaminamiems produktams trūko prekės ženklo identiteto, o gaminių dizainui - modernumo. Siekiant susisteminti įmonės veiklą, parduodami produktai buvo suskirstyti į tris kategorijas ir, nustačius tikslinę auditoriją, sukurtos dvi prekės ženklo strategijos, o pagal vieną jų buvo sukurtas naujas prekės ženklas. Taip pat patikslinta „Lonewolf“ prekės ženklo tikslinė auditorija ir strategija, atnaujintas gaminių dizainas. „Lonewolf“ sutelkia dėmesį į komfortą, kokybę ir atsparumą. Specialiai šiems gaminiams lauko drabužių parodoje “ISPO Munich 2022” buvo atrinktos kokybiškos medžiagos, kurios padidins šių rūbų ilgaamžiškumą.
Kito naujai sukurto prekės ženklo strategija - siūti drabužius tik pagal užsakymą, taip sumažinant perteklinę gamybą. Prekės ženklo tapatybė atspindėta gausiame spalvų pasirinkime, taip išskiriant produktą Lietuvos ir tarptautinėje rinkoje. Prototipų kūrimo procese buvo panaudota 3D konstravimo technologija, sumažinanti žaliavų ir išteklių sąnaudas. Šie sprendimai, tikimasi, skatins įmonės augimą, kuriant unikalią produktų tapatybę ir dizainą.
Dizainerė Ramunė Raslavičiūtė, mentorė Jolanta Rimkutė.