Pirmojo projekto etapo dizaino sprendimai. UAB „Vitameda“

Pirmojo projekto etapo dizaino sprendimai. UAB „Vitameda“

  • 2023 gegužės 16 d.

Mūsų projekte dalyvavusi bendrovė „Vitameda“ kuria ir gamina darbo aprangą bei tiekia ją ES rinkoje. Bendrovės gaminamiems produktams trūko prekės ženklo identiteto, o gaminių dizainui - modernumo. Siekiant susisteminti įmonės veiklą, parduodami produktai buvo suskirstyti į tris kategorijas ir, nustačius tikslinę auditoriją, sukurtos dvi prekės ženklo strategijos, o pagal vieną jų buvo sukurtas naujas prekės ženklas. Taip pat patikslinta „Lonewolf“ prekės ženklo tikslinė auditorija ir strategija, atnaujintas gaminių dizainas. „Lonewolf“ sutelkia dėmesį į komfortą, kokybę ir atsparumą. Specialiai šiems gaminiams lauko drabužių parodoje “ISPO Munich 2022” buvo atrinktos kokybiškos medžiagos, kurios padidins šių rūbų ilgaamžiškumą.

Kito naujai sukurto prekės ženklo strategija - siūti drabužius tik pagal užsakymą, taip sumažinant perteklinę gamybą. Prekės ženklo tapatybė atspindėta gausiame spalvų pasirinkime, taip išskiriant produktą Lietuvos ir tarptautinėje rinkoje. Prototipų kūrimo procese buvo panaudota 3D konstravimo technologija, sumažinanti žaliavų ir išteklių sąnaudas. Šie sprendimai, tikimasi, skatins įmonės augimą, kuriant unikalią produktų tapatybę ir dizainą.

Dizainerė Ramunė Raslavičiūtė, mentorė Jolanta Rimkutė.

2023 rugsėjo 13 d.

Savo patirtimi ir įžvalgomis diskusijoje „Ananasų odos rankinė, kelnės iš kanapių pluošto. Ar verslas ir vartotojai jau pasiru...

2023 rugsėjo 13 d.

      Organizatorių skaičiavimu šiemet festivalyje apsilankė daugiau nei 5000 žmonių. Džiaugiamės galėję jiems pris...

2023 rugpjūčio 31 d.

Ar vartotojai ir verslas yra pasiruošę tvariai madai? Ar tvarumas jau tampa mada? Tvarumas ir mada yra beveik paraleliai minimos sąvokos, nes m...