Per pastaruosius penkerius metus baigę studijas talentingi, kūrybingi žmonės, turintys idėjų ir žinių, motyvuoti bei degantys noru pritaikyti savo gebėjimus praktiškai yra projekto „Dizaino sparnai“ kūrybinis variklis. Jie kuria naujus skaitmeniniais, inovacijų ir žiedinės ekonomikos principais grįstus dizaino sprendimus, galinčius nulemti verslo ateitį.

Pagrindiniai dizainerių uždaviniai:

  • Kurti ir diegti naujus dizaino sprendimus, orientuotus į skaitmeninės ir žiedinės ekonomikos principų įgyvendinimą projekte dalyvaujančiose įmonėse;
  • Bendrauti ir bendradarbiauti su mentoriumi ir projekte dalyvaujančia įmone siekiant bendro kūrybinio rezultato;
  • Dalyvauti projekto mokymuose ir kitose veiklose;
  • Kartą per mėnesį dalintis grįžtamuoju ryšiu apie pasiekimus su projekto komanda ir prisidėti prie galutinės ataskaitos parengimo;
  • Siekiant sėkmingų projekto rezultatų, bendradarbiauti su projekto „Dizaino sparnai“  komanda ir kitomis organizacijomis.

Dizaineriams taikomi atrankos kriterijai:

  • Pasirengę greitai mokytis naujų dalykų, įgyti patirties, turi daug motyvacijos kurti dizaino sprendimus, kurie didintų verslo konkurencingumą ir socialinę atsakomybę.  
  • Turi aukštąjį dizaino specialybės universitetinį arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su bakalauro arba magistro kvalifikaciniu laipsniu arba jam prilygintą išsilavinimą, įgytą 2018–2022 metais.
  • Šiuo metu nedirba pagal darbo sutartį pagal specialybę.
  • Šiuo metu dar studijuoja aukštojoje mokykloje, bet teikia paraišką veiklai, kuri nėra mokymosi programų dalis.
  • Turi išsilavinimą patvirtinančius dokumentus, gyvenimo ir kūrybinės veiklos aprašymą, kuriame atspindėti kūrybinės veiklos rezultatai.
Paulina Starikovaitė

Paulina Starikovaitė

Vizualinės komunikacijos dizainas

Diplomuota grafikos dizainerė, įgijusi bakalauro laipsnį Northumbria Universitete, J. Karalystėje. Dizaino studijų kursas buvo itin orientuotas į dizaino tyrimų kompetencijų ugdymą. Tai suformavo jos stiprius analitinius įgūdžius, kurie tapo neatsiejama dalimi ir dizaino sprendimų pagrindui kiekvieno projekto procese, ties kuriuo ji dirba. Komunikacijų dizaino srityje, labiausiai mėgaujasi kūrybinės reklamos dizaino procesu, ieškodama išskirtinių sprendimų, kurie atkreiptų žiūrovo dėmesį. 2021 m. dalyvavavo D&AD konkurse su Netflix OOH integruotos reklamos sprendimu. 2020 m. jos kurtas plakatas, šmaikščiai atkreipiantis dėmesį į žmonių poreikį masiškai apsipirkti higienos priemonėmis paliekant tuščias lentynas parduotuvėse pandemijos metu, laimėjo prizinę vietą NE1 Christmas Windows konkurse ir pateko į Newcastle miesto žurnalą.

I etapas: UAB „Medicata filia“, mentorė Jolanta Rimkutė

II etapas: UAB „Natura medica“, mentorė Jolanta Rimkutė

 

Lukas Avėnas

Lukas Avėnas

Industrinis produktų dizainas

Du kartus laimėjęs jaunojo dizainerio prizą už bakalauro ir magistro studijų metu Vilniaus dailės akademijoje sukurtus projektus, Lukas toliau dirbo su įvairiomis įmonėmis Lietuvoje, Europoje ir už Europos ribų. Įgyta plati patirtis dirbant prie įvairiausių projektų nuo aksesuarų iki transporto, leidžia unikaliai ir tarpdiscipliniškai pažvelgti į problemas. Daiktais mes formuojame savo aplinką, o tada aplinka formuoja mus. Viskas yra svarbu: nuo sąvaržėlių formos iki miesto plano. Daugiausiai produktų kūręs elektronikos, elektrinio transporto ir namų aksesuarų srityse, Lukas yra pelnęs vietinių ir tarptautinių dizaino apdovanojimų, tokių, kaip „Geras dizainas“ ir „A‘ design award“ ir kt. Darbai taip pat buvo publikuoti Lietuvos ir užsienio žurnaluose, populiariose dizaino svetainėse ir televizijoje.

I etapas: UAB „Uvireso“, mentorius Denis Orlenok

II etapas: UAB „Ruksa“, mentorius Denis Orlenok

Deimantė Gudelytė

Deimantė Gudelytė

Vizualinės komunikacijos dizainas

Dizaino studijas pradėjo College of DuPage - Amerikoje, vėliau tęsė mokslus Kauno Kolegijoje - Lietuvoje, kur įgijo bakalauro laipsnį. Galimybė studijuoti tokiose skirtingose šalyse dizainerei atvėrė itin platų požiūrį į grafinio dizaino pasaulį. Sukauptas įvairiaspalvis žinių bagažas padeda jai prisitaikyti prie sparčiai kintančių dizaino tendencijų ir naujovių, o taip pat atrasti naujų, įdomių ir netikėtų dizaino sprendimų kiekvienam projektui. Dizainerei patinka piešti spalvingas vektorines iliustracijas, kurti spaudos objektų,  prekės ženklų, vizualinio identiteto dizaino sprendimus, bei internetines svetaines, kurias ji dažnai praturtina animacijomis. Dizaino darbų užklausas dizainerė pradėjo gauti dar studijų Amerikoje metu – 2016 metais jai teko galimybė kurti vėliavos bei brošiūros dizainą tarptautiniu mąstu žinomai labdaros organizacijai “Rotary Club”. 2020 m. dizainerė sukūrė prekės ženklą bei svetainę IT paslaugas teikiančiai įmonei „Universalus“.  2021 m. buvo sukurtas svetainės bei programėlės dizainas startuoliui “Reaching for Zero”, iliustruota sveikos gyvensenos knyga “Choices for Healthy Living” (knygos autorė Ramute Moye).

I etapas: UAB „Knortas“, mentorius Pijus Cicėnas

II etapas: UAB „Smigė“, mentorius Pijus Cicėnas

Deividas Kačiušis

Deividas Kačiušis

Procesų, paslaugų ir sąsajų dizainas. Vizualinės komunikacijos dizainas

Žingeidumu ir analitiniu mąstymu pasižymintis daugiadisciplininis grafikos dizaineris, įgyjęs vizualių komunikacijų magistro laipsnį pabaigęs ir abi - VTDK ir VDA aukšąsias mokyklas. Dar studijų metu dizaineris savyje atradęs stiprų potraukį vizualaus identiteto ir skaitmeninio produkto dizainui sieja savo profesinę ateitį būtent su šiomis dvejomis sritimis. Iki šio projekto dizaineris kaupė patirtį teikiant platų dizaino paslaugų spektrą įvairioms įmonėms, pradedant mažom dizaino agentūrom ir baigiant skaitmeninio produkto startuoliu užsienyje. Sukaupta įvairiapusė patirtis, leidžia lanksčiai prisitaikyti prie įmonės poreikių ir pasiūlyti įvairialypius dizaino pasiūlymus.

I etapas: UAB „Sekasoft“,  mentorius Martynas Birškys

II etapas: UAB „Aispeco“, mentorius Martynas Birškys

Augustė Buinevičiūtė

Augustė Buinevičiūtė

UI/UX, vizualinės komunikacijos dizainas

Dizainerė turi labai platų žinių spektrą multimedijos srityje. Pabaigė multimedijos ir kompiuterinio dizaino studijas Vilnius Tech universitete, kur daugiausia visos studijos buvo orientuotos į techninį supratimą kaip veikia kompiuterinė grafika - programavimas, algoritmai, tačiau buvo ugdomas ir kūrybiškumas. Studijos suteikė stiprų analitinį mąstymą, pastabumą detalėms, mokėjimą analizuoti ir greitai suvesti dalykus. Šie visi gebėjimai yra ypač vertingi UI/UX dizaine, kadangi leidžia suvokti kaip veikia programos iš giluminio lygmens bei komunikacijos dizaine, kur kiekvienas elementas yra apgalvotas ir parinktas tikslingai. Kurdama dizaino sprendimus Augustė dažnai apjungia ir psichologinius aspektus, apmasto kaip tai veiks žmogaus pasąmonę, kokį paliks ilgalaikį įspaudą. Labiausiai savo profesijoje mėgaujasi rezultatu bei verte, kurią gali sukurti verslui. 

2019 metais dalyvavo Demola kūrybinėje praktikoje, dirbo su 2D animacijos projektais. 

2019 metais buvo atrinkta tarp 100 perspektyviausių VGTU studentų, dalyvavo konferencijoje su įmonės atstovais.

2020 metais dalyvavo sprintuose "Women for global changes" su "Made in silence" prekės ženklu kaip UI/UX dizainerė. 

Nuo 2021 savanoriauja sąmoningų pažinčių programėlės "Bliss meet" veikloje, kur padeda su komunikacijos dizaino kūrimu.

I etapas: UAB „Packus“, mentorius Lukas Ruškys

II etapas: Irenos Zykuvienės odontologijos klinika, UAB „Geras odontologas“, mentorius Lukas Ruškys

 

Dzmitrij Kakhaniuk

Dzmitrij Kakhaniuk

Vizualinės komunikacijos dizainas. Daugiadisciplininis eksperimentinis grafinis dizainas

Menų bakalauras dizaino studijose ‘22 - EHU, Vilnius.
Nuo 2016 m. tobulina įvairius vizualiųjų menų įgūdžius, daugiausia dėmesio skirdamas eksperimentiniams 2D, 3D, animacijos ir fotografijos sistezei. Specializuojasi dizaino tyrimuose, techniniuose, istoriniuose ir politiniuose projektuose. Dzmitry yra dalyvavęs įvairiuose politiniuose ir kultūriniuose kontekstuose, komandose ir švietimo įstaigose Lietuvoje, Baltarusijoje ir Kipre. 2020 m. darbavosi mokslinio tyrimo konsultantu ŠMC parodoje „Skaldantis atomą“. 2019 m. dalyvavo Baltarusijos mados savaitėje kaip lėtos mados kapsulinės kolekcijos „Save our planet“ spaudinių dizaineriu.
Šiuo metu pirmenybė teikiama mišrios medijos, koncepcinio meno, judesio ir pasakojimų dizainui.

I etapas: UAB „Lidaris“, mentorius Pijus Cicėnas

II etapas: UAB „Kertušas“, mentorius Pijus Cicėnas

Miglė Rukštelytė

Miglė Rukštelytė

UI/UX, vizualinės komunikacijos dizainas

2021 metais Miglė baigė grafinio dizaino bakalauro studijas Falmouth Universitete, Jungtinėje Karalystėje. Ši studijų programa jai suteikė teorinių ir praktinių žinių apie įvairius komunikacijos dizaino projektų tipus ir leido išbandyti savo jėgas kuriant įvairius grafinio dizaino projektų sprendimus. Studijose itin daug dėmesio buvo skiriama dizaino procesui ir problemų analizei. Tai suformavo jos dizaino tyrimo procesą, grįsta išsamia analize, kurį dizainerė taiko įgyvendindama įvairius projektus. Paskutiniais studijų metais, bendradarbiaudama su bendrakurse, Miglė kūrė aplinkos grafikų (angl. environmental graphics) ir parodos erdvių konceptus, naudojant įtraukiantį ir patyriminį dizainą, skirtą pažymėti Falmouth ir Exeter universitetų tvarių sprendimų iniciatyvas. Naudojant grafinius sprendimus, dizainerė siekė įtraukti ir informuoti auditorijos grupes, kviečiant jas prisijungti prie sprendimų, kuriančių tvariai orientuotą ateitį. Studijų metu ir jas pabaigusi Miglė savo žinias toliau plėtė procesų, paslaugų ir sąsajų dizaino srityje, apimančioje UX (vartotojo patirties) ir UI (vartotojo sąsajų) dizaino sferas. Tarp studijų ir po jų dizainerė vykdė individualią veiklą kurdama vizualinės komunikacijos sprendimus įmonėms, fondams ir individualiems asmenims. 

I etapas: UAB „Kapinių valdymo sprendimai“, mentorius Lukas Ruškys

II etapas: UAB „Gražūs leidiniai“, mentorius Lukas Ruškys

Gabrielė Liaugminaitė

Gabrielė Liaugminaitė

Vizualinės komunikacijos dizainas

Gabrielė yra įgijusi menų magistro ir bakalauro laipsnius Leideno Universitete, Nyderlanduose. Studijų metu didžiausias dėmesys buvo kreipiamas į analitinį ir kritinį mąstymą analizuojant meno kūrinius. Tuo pačiu metu ji studijavo ir taikomajį meną Willem de Kooning dailės akademijoje Roterdame. Abiejose studijose įgytus įgūdžius ji dabar pasitelkia dizaino praktikoje. Gabriele labiausiai domina ir gilinasi į vizualinio identiteto kūrimą.

I etapas: VŠĮ „Gatvės gyvos", mentorius Martynas Birškys

II etapas: UAB „Kauno Petrašiūnų darbo rinkos mokymo centras“, mentorius Martynas Birškys

Ramunė Raslavičiūtė

Ramunė Raslavičiūtė

Produkto dizainas. Mados dizainas

Ramunė Raslavičiūtė baigė dizaino ir tekstilės studijas (BA Fashion Design and Textiles) Vakarų Londono Universitete (UWL). Savo bakalauro darbo tema pasirinkusi klausimą “Ar naujai išrasti tvarūs audiniai gali pakeisti planetą teršiančias medžiagas mados industrijoje?”, nagrinėjo mados industrijos tvarumo potencialą. Su šiomis medžiagomis gyvai susipažino tekstilės mugėje "Premier Vision". Atliko drabužių dizaino ir gamybos praktiką Robert Kalinkin mados namuose ir All Saints dizaino studijoje. Mados Injekcijoje pristatė drabužių kolekciją "Subkultūra", nagrinėjančią naktinės kultūros ir drabužio sąsają.

Laimėjusi stipendiją kursui, mokėsi reklamos kūrimo The Atomic Garden Vilnius. Čia įgijo reklamos kampanijos kūrimo žinias, kurias pritaikė kurdama De Ribas deimanto papuošalų ir Ardor11 projektų erdvės komunikaciją. 

Domėjimasis naujomis technologijomis produkto kūrime, paskatino dalyvauti VGTU organizuojamame “Makers Academy”, kur teko nagrinėti inovatyvią, žiedinės ekonomikos principu paremtą gamybą. Robotikos mokyklos, dviejų dienų workshop’e susipažino su 3D spausdinimo technologija, sukuriant ir atsispausdinant gaminį. Ramunė taip pat turi mados fotosesijų, reklamos kampanijų stilizavimo ir parodų kuravimo patirties.

I etapas: UAB „Vitameda“, mentorė Jolanta Rimkutė

II etapas: UAB „Modi 2“, mentorė Sandra Mockutė-Cicėnė

Gintarė Petkevičiūtė

Gintarė Petkevičiūtė

Produkto ir vizualinės komunikacijos dizainas

Gintarė studijavo Vilniaus dailės akademijoje, kurioje 2020 m. įgijo dizaino bakalauro ir 2022 m. meno magistro laipsnius. Bakalauro studijų metu ji pradėjo analizuoti socialinio dizaino temą, tiriant įpročius, visuomeninių problemų sprendimų paieškas, įgalinant dizaino suteikiamus įrankius. Analizę šioje srityje Gintarė tęsė ir magistro studijų metu, atlikdama socialinį Lietuvos įkalinimo įstaigų tyrimą. Projektas „Deviantinio elgesio pokytis: dizaino metodai. Įkalinimo bausmę atlikusiųjų socialinės integracijos atvejo studija“ buvo įvertintas „Geras dizainas 2022“ diplomu, o jo procesas publikuotas „Centras“ žurnale. Studijų metu Gintarė atliko dizaino praktikas įmonėje „Plasta“ Vilniuje ir Theodoros Alfredsdottir dizaino studijoje Londone, organizavo dizaino aukcioną „Dizainas ieško namų“, dalyvavo „Dizaino procesai – santykis“ bei „Aš ir miškas“ parodose. Įgyta patirtis dizainerei leido vertingai prisidėti prie įvairių projektų produkto ir grafinio dizaino srityse, taip pat buvo naudinga kuriant šaškių interpretaciją „Versus“.

I etapas: UAB „Valerijonas“, mentorė Sandra Mockutė-Cicėnė 

II etapas: UAB „Oda Lt“, mentorė Sandra Mockutė-Cicėnė 

Justė Bukauskytė

Justė Bukauskytė

Produkto dizainas

Justė puikiu įvertinimu baigė Kauno technologijos universitetą, Pramoninio dizaino inžinerijos studijas. Ši specialybė apjungia inžineriją ir dizainą, todėl įgytų įgūdžių spektras labai platus: medžiagų mokslo, inžinerinių technologijų, projektavimo, dizaino žinios padeda kurti tikslingai, priimti tinkamus inžinerinius bei dizaino sprendimus. Dėl šios priežasties kuriamas produktas bus ne tik estetiškas, bet svarbiausia - funkcionalus. Justės baigiamasis bakalauro darbas „Mobilusis įrenginys su tvarios energijos šaltiniu” buvo pripažintas geriausiu 2022 m. bakalauro studijų baigiamuoju projektu kurse. Technologijų ir inovacijų parodoje „Technorama” baigiamasis bakalauro darbas buvo apdovanotas įmonės įsteigtu prizu.

I etapas: UAB „Integrated Optics“, mentorius Denis Orlenok

II etapas: UAB „Dzūkų baldai“, mentorius Denis Orlenok

 

Elzė Janutaitė

Elzė Janutaitė

Vizualinės komunikacijos dizainas

Elzė baigusi grafinio dizaino studijas Vilniaus dailės akademijoje, o paskutiniais studijų metais praktikos sėmėsi dirbdama samdoma dizainere. Savo darbais ji prisidėjo prie įvairių prekinių ženklų vystymo. Derindama drąsius sprendimus ir kliento poreikius Elzė geba kurti vizualųjį identitetą. Siekdama tobulėti ir gilinti savo žinias, ji kūrė įvairių žanrų darbus: nuo plakato iki animacijos, pastarasis darbas buvo pateiktas ir Medijų meno festivaliui „ENTER'20“.

Elzei svarbiausia yra žinutės perteikimas vizuale, o savo darbuose ji mėgsta paliesti įvairią socialinę problematiką. Tai atsispindėjo ir jos baigiamajame darbe - 3D animacijoje, vaizduojančią migreną iššaukiančius veiksnius ir jų įtaką kasdienėse situacijose. Dizainerė sako, jog ją žavi, kaip paprastos formos, paverstos trimačiais objektais, gali praturtinti įvairius vizualus, pridėti vertės ir išskirti prekės ženklą iš kitų.

I etapas: UAB „Šokolado gama“, mentorius Pijus Cicėnas

II etapas:  UAB „Medaus namai“, mentorius Pijus Cicėnas

Viktorija Valužytė

Viktorija Valužytė

Grafinis dizainas

Grafinio dizaino studijų bakalaurą VIktorija įgijo Vilniaus dailės akademijoje. Studijų metu gilinosi į vizualinio identiteto, internetinių svetainių, knygų dizaino kūrimo principus, tačiau labiausiai patikusi sritis buvo iliustracijų kūrimas. Po studijų dirbo grafikos dizainere Kauno technologijos universitete, vėliau pradėjo dirbti socialinių tinklų reklamos agentūroje. 2017 metais dalyvavo „Skopje poster festival“ plakatų konkurse ir tapo laureate, 2021 metais dalyvavo Kauno tarptautiniame iliustracijos bienalės konkurse, kuriame pateko į finalininkų parodą. Nuo 2020 metų nuotoliniu būdu studijuoja animacijos kūrimą JAV mokykloje „School of motion“. Šiuo metu dizainerė specializuojasi kadruočių bei animacijos kūrime.

I etapas: UAB "Muzikija", mentorė Sandra Mockutė-Cicėnė

II etapas: UAB „Kvalitetas“, mentorė Sandra Mockutė-Cicėnė

Gerda Liudvinavčiūtė

Gerda Liudvinavčiūtė

Produkto dizainas

Gerda 2022 m. baigė produkto dizaino magistrantūros studijas Vilniaus dailės akademijoje, kur tyrinėjo autorinį produktų dizainą, didesnį dėmesį skirdama dizaino kūrimo procesui - nesąmoningam, kvestionuojančiam įprastas dizaino kūrimo taisykles. Taigi, dizainerė nuolat ieško skirtingų kūrybinių prieigų ir metodų kūrybai, kuriuos vėliau pritaiko įvairiuose projektuose.

2016 m. dizainerė įkūrė šiuolaikinės juvelyrikos dizaino studiją CELSIUS 273. Gerdos kūryba du kartus įvertinta "Geras dizainas" apdovanojimais, taip pat ji yra pelniusi Europos dizaino konkurso "A’ design 2021" sidabrą bei daugelį kitų tarptautinių apdovanojimų. Nuo 2020 m. Kultūros ministerija dizainerei suteikė profesionalaus menininko statusą, o jos dizaino darbai parduodami Mo muziejuje, Guggenheim Bilbao muziejuje. Gerda pagal užsakymą yra kūrusi sages popiežiui Pranciškui, surengusi ne vieną parodą Lietuvoje bei atstovavusi Lietuvos dizainą svetur - Tokijuje, Paryžiuje, Budapešte, Sarajeve, Bilbao, Vienoje ir t.t.

Dizainerė yra dirbusi kūrybinėse reklamos agentūrose, bendradarbiavusi su įvairiomis įmonėmis ir organizacijomis Lietuvoje, kūrusi verslo dovanas Kaunas 2022, Kauno turizmo centrui, "Fazer Lietuva" ir pan. 

 

UAB "Lašų duona" , mentorius Denis Orlenok

Monika Pernavaitė

Monika Pernavaitė

Vizualinis komunikacijos dizainas

Grafinio dizaino bakalauro ir vizualiųjų komunikacijų dizaino magistro laipsnius Monika įgijo Vilniaus dailės akademijoje. Dizainerė specializuojasi prekės ženklų kūrime bei UI/UX. Pasak jos, tai įtraukia tolimesnį prekės ženklo plėtojimą, skaitmeninių bei materialių produktų kūrimą ir apipavidalinimą, renginių reklamos bei socialinių medijų turinį. 2020 Monika tapo Lietuvos Dizaino asociacijos nare. Tarp jos pasiekimų - populiariausių dizaino kanalų „YouTube“: „The Futur“ ir "Young Guns 2" projektų finalai. Studijų metu ji gilinosi į tvarų, ekologišką dizainą, analizavo ir kūrė materialų tvarios pakuotės dizainą bei inovatyvų skaitmeninį produktą - mobiliąją, tvarios gyvensenos su "žaidimifikacijos" funkcija, aplikaciją. Studijų metais Monika įgijo naudingų žinių apie tai, jog vartojimas tapo vienu pagrindinių gyvenimo stiliaus komunikacijos būdų, per kurį vyksta savikūra, suprantamas socialinis tapatumas, o prekių ženklų komunikacija vartotojiškame pasaulyje prisideda prie augančio asmens vertybinės orientacijos kūrimo. Susipažinusi su tvaraus dizaino spendimais spaudoje bei skaitmenoje, ji įgytas žinias pritaikė dirbdama su įvairiais projektais ir skatinandama užsakovus pasirinkti ekologiškiausius prieinamus sprendimus.

I etapas: Kazimiero Simonavičiaus universitetas, mentorius Lukas Ruškys

II etapas: UAB „Švenčionių vaistažolės“, mentorius Lukas Ruškys

Viktorija Stundytė

Viktorija Stundytė

Produkto dizainas

Viktorija baigė produkto dizaino bakalauro ir magistro studijas Vilniaus dailės akademijoje. 2020 m. įkūrė stalo atributų dizaino studiją „Platemetrics”, kurioje tęsia žmogaus valgymo įpročių stebėsenos tyrimus, pradėtus studijų metais. Dizainerė pristato idėjas, kaip stalo atributai gali kurti įtaką valgymo patirtims, siekiant teigiamų pokyčių žmogaus mityboje ir už jos ribų. Dizainerei aktualūs visuomenės valgymo įpročių, sveikatos ir aplinkosaugos probleminiai klausimai, todėl „Platemetrics” projektai akcentuoja dėmesingumą maisto reikšmei, valgymo ritualams bei šių įtaką žmogui ir gyvajai aplinkai.

Viktorija Stundytė yra pelniusi „Jaunojo dizainerio prizas 2021” pagrindinį prizą dizaino tyrimų kategorijoje, pirmąją vietą kasmetiniame Lietuvos dizaino konkurse „GERAS DIZAINAS 2021” interjero elementų, šviestuvų ir indų kategorijoje.

Dizainerė kūrė bendrus projektus su ekologiniu ūkiu „Paskui saulę ir ožkas”, maisto dizaino studija „Less Table”, tvarių dizaino sprendimų asociacija „Low-Tech Lab France”.

 

II etapas: MB "Studija Kartu", mentorė Jolanta Rimkutė

Indrė Makarevičė

Indrė Makarevičė

Mados dizainas

Indrė sukaupė 10 metų patirtį marketingo srityje, o tada  2020 m. baigė Vytauto Didžiojo universiteto kartu su Centrinio Lankašyro universitetu (UCLAN, Didžioji Britanija) vykdomą mados dizaino bakalauro studijų programą. Studijuodama ji gilinosi į praktinius, analitinius ir technologinius mados dizaino aspektus. Didelis dėmesys buvo skiriamas įvairių kūrybinių įrankių įgalinimui, naujų paieškai ir nuosekliam koncepcijos vystymui. Baigiamoji Indrės kolekcija sukurta "gender free" principu pavadinta "United", joje buvo ryškinamas pasirinkimų aktualumas ir kviečiama susimastyti apie komercija grįstus standartus, diferencijuojančius vyrišką ir moterišką madą. Dizainerės darbai - tai atidus žmogiškumo stebėjimas, kuris šlovina neutralumą, o vertybe įvardinamas nonkonformizmas kaip indvidualumo esmė. 

2022 m. dizainerė įkūrė mados prekės ženklą "Unum et idem", skirtą skandinavijos rinkai, kurio filosofine ašimi tapo kūno, proto ir sielos vienio ideologija, pagrįsta tvarios, lėtos mados veikimo principais. Didelis dėmesys skirtas žiedinės ekonomikos taikymui. Sukurta drabužių grąžinimo sistema "Second soul", kur dizainerė siekia susigrąžinti savo kurtus dėvėtus, nebenešiojamus gaminius, siekiant prikelti juos antram gyvenimui ir išlaikyti nulinę tekstilės atliekų politiką.

II etapas: AB "Linas", mentorė Jolanta Rimkutė

Leonardas Sindaravičius

Leonardas Sindaravičius

Vartotojo sąsajos ir patirčių dizainas (UI/UX)

Leonardas 2020-aisiais baigė dizaino bakalauro, o 2022-aisiais magistrantūros studijas Vilniaus dailės akademijoje. Pastaruoju metu, tirdamas žmogaus sąsają su skaitmeninėmis erdvėmis ir kurdamas alternatyvią skaitmeninio meno eksponavimo ir peržiūros platformą, dizaineris nusprendė sieti savo ateitį su vartotojo sąsajos bei patirčių dizainu. Karjeros siejimas su šia dizaino sritimi nebuvo atsitiktinis. Pasak Leonardo, UI/UX dizainas turi didžiausią įtaką dabartinėje kasdienybėje, o ateityje jo svarba tik augs. Po studijų dizaineris gludino UI/UX dizaino įgūdžius savarankiškai ir specializuotuose kursuose.

Studijų metu Leonardas du kartus pasinaudojo galimybe išvykti į Erasmus+ studijas: studijavo ULisboa Faculdade de Arquitectura bei Politecnico di Milano universitetuose. Dėl to jis turi patirties kuriant tiek fizinius, tiek skaitmeninius produktus ir stiprų teorinių žinių bagažą komunikacijos, vadybos, tendencijų numatymo srityse. Yra kūręs kompleksiškus tarpdisciplininius projektus komandose su užsienio studentais, taikęs dizaino srities žinias, kuriant ekspozicinius sprendimus IKEA parduotuvei Vilniuje.

Laisvalaikiu Leonardas kartais fotografuoja - yra laimėjęs Fuori Concorso ir Classic Driver organizuotą fotokonkursą Italijoje.

 

II etapas: UAB "Gooliver", mentorius Lukas Ruškys

Benedikta Kanytė

Benedikta Kanytė

UI/UX, vizualinės komunikacijos dizainas

Benedikta baigė produkto dizaino bakalauro studijas Vilniaus dailės akademijoje 2021m. Studijų metu gilinosi į dizaino rolę formuojant tvarius visuomenės įpročius. Daug dėmesio buvo skiriama organinių medžiagų tyrimui ir pritaikymui objektuose ir antriniam jų panaudojimu - tai atsispindėjo dizainerės baigiamąjame bakalauro darbe ir projektuose, kurtuose bendradarbiaujant su “Alt Lab” Lietuvoje bei “Blue City Lab” Nyderlanduose. Tarpdiscipliniškumas dizainerei visuomet buvo pagrindinis kūrybinis variklis ir įkvėpimo šaltinis, padedantis spręsti aktualias problemas dizaino priemonėmis. Tai paskatino ir toliau gilinti žinias vartotojų patirčių ir sąsajų dizaine. Skaitmeniniai produktai, dizainerės manymu, yra viena reikšmingiausių priemonių, kuri formuoja žmonių vartojimo, komunikacijos ir tvarumo įgūdžius šiuolaikinėje visuomenėje. Todėl užtikrinti, jog kuriami sprendimai yra funkcionalūs ir ilgalaikiai, yra pagrindinis dizainerės tikslas. Šias žinias po studijų Benedikta gilino savarankiškai, UI/UX dizaino kursuose, dirbdama skaitmeninio dizaino agentūroje bei kaip "freelance" dizainerė vizualinės komunikacijos srityje.

Studijų metu Benedikta atliko praktikas baldų dizaino įmonėse, įgijo produkto dizaino patirties studijuodama mainų programoje Willem de Kooning akademijoje Roterdame. Įgijusi bakalauro diplomą dirbo Venecijos architektūros bienalėje kartu su Lietuvos erdvės agentūra.

 

II etapas: UAB Lauksva, mentorius Lukas Ruškys

Gintarė Kunigonytė

Gintarė Kunigonytė

UI/UX, vizualinės komunikacijos dizainas

Gintarė baigė tarpdisciplinines naujųjų medijų dizaino bakalauro studijas Jönköping universitete Švedijoje. Studijų metu susidomėjo UX/UI dizainu. Ją ypač domino balansas kuriant interaktyvius, ekspresyvius ir nuo normų atsitraukiančius dizaino sprendimus, kurie tuo pat metu yra intuityvūs ir patogūs vartotojui. Todėl bakalauro darbui Gintarė rinkosi nagrinėti skirtingų kartų atstovų emocinius pojūčius ir požiūrį į tos pačios paskirties tradicinio ir ekspresyvaus dizaino sprendimus internetinėse platformose.

Pagal mainų programą dizainerė studijavo Northumbria universitete, Jungtinėje Karalystėje. Programos metu gilinosi į tai, kaip dizainas gali padėti spręsti socialines, kultūrines ir ekologines problemas. Domėjimasis technologijomis paskatino kurti interaktyvios parodos, kurioje vartotojai naudojasi mobiliaisiais telefonais, koncepciją, lydimą įtraukiančios socialinės reklamos plastiko taršos tema.

Kiek vėliau, pusmetį Gintarė atliko praktiką anschlaege.de dizaino ir komunikacijos studijoje Berlyne (Vokietija). Praktikos metu dirbo įvairiuose vizualinės komunikacijos, leidybos, UX/UI dizaino projektuose. Pradėjus praktiką jai buvo patikėtas internetinės svetainės dizaino projektas, pristatantis virtualios realybės integraciją, lankant Brandenburgo žemėje esančias koncentracijos stovyklas. Su paruoštu dizainu agentūra laimėjo konkursą tolesniam projekto vystymui ir darbui su Brandenburgo žemės kultūros ir istorijos draugija. Po šio pasiekimo Gintarė toliau susitelkė ties UX/UI dizainu ir sukūrė ne vieną sprendimą Vokietijos muziejams, kultūrinėms organizacijoms bei projektams.

Po studijų dizainerė tęsė darbą su įvairiomis įmonėmis Europoje ir Jungtinėse Amerikos Valstijose, taip pat kultūros srityje Lietuvoje bei toliau tobulino UX/UI dizaino žinias. Inspiracijos jai teikia skirtingos dizaino kryptys, kurdama ji  ieško sąsajų ir balanso tarp modernaus minimalizmo ir brutalizmo, eksperimentinio dizaino. Kūryboje Gintarei taip pat svarbus interaktyvumas.

 

UAB BOD Lenses, mentorius Denis Orlenok