Verslo įmonės ir nevyriausybinės organizacijos (NVO) daro didelę įtaką ekonomikai, visuomenei ir aplinkai, o jų veikla kuria poveikį bendruomenėms, skatina tvarias praktikas ir sprendžia įvairius ekonominius bei socialinius iššūkius. Taip ne tik formuojamas šiuolaikinis pasaulis, bet ir kuriama tvaresnė ateitis.
Vertė, kurią projektas suteikia verslui:
- Sukurtas naujas dizaino sprendimas leis didinti konkurencingumą, žinomumą ir padės atrasti naujus klientus;
- Aktualūs ir naudingi mokymai bei žinios, kurie prisidės prie verslo auginimo, plėtros į naujas rinkas;
- Galimybė atrasti naujus talentus ir užsitikrinti kompetencijas bei įgyti pranašumą rinkoje;
- Naujų dizaino sprendimų sukūrimui, pasitelkiant pradedantįjį dizainerį ir jį lydintį mentorių, suteikiama nefinansinė parama, de minimis pagalba lygi 35 294,12 Eur;
- Didelis žingsnis į ateitį, kurioje verslas bus neatsiejamas nuo neigiamo poveikio aplinkai mažinimo ir socialinio poveikio kūrimo.

Lietuvos etnosporto komitetas
Asociacija Lietuvos Etnosporto Komitetas (LEK) yra organizacija, įkurta 2019 metais etnosporto puoselėtojų ir entuziastų, siekiančių išsaugoti ir plėtoti tradicinius žaidimus, puoselėti kultūrinius paveldus bei įtraukti etnosportą į Lietuvos švietimo sistemą. Komitetas, vadovaujamas prezidento Stanislav Bajurin, pradėjo savo veiklą su tikslu skatinti jaunąją kartą pažinti ir vertinti savo tautos tradicijas, puoselėti kultūros paveldo vertybes bei kurti naujas etnosporto tradicijas Lietuvoje.
Projekto vykdymo metu bus siekiama atnaujinti LEK vizualinį identitetą ir sukurti patrauklesnį ir šiuolaikiškesnį Lietuvos etnosporto komiteto įvaizdį, kuris padėtų stiprinti organizacijos žinomumą ir užtikrintų nuoseklią, lengvai atpažįstamą komunikaciją skaitmeninėje erdvėje. Atnaujintas dizainas bus integruojamas į esamas ir naujai kuriamas skaitmenines priemones, tokias kaip Lietuvos etnosporto lygos platforma bei kuriamas jų vartotojo patirties ir sąsajos dizainas. Projektas leis efektyviau įtraukti visuomenę į etnosporto veiklas, skatins domėjimąsi lietuvišku kultūriniu paveldu, prisidės prie kultūros prieinamumo didinimo ir tradicijų tęstinumo užtikrinimo. Atnaujintas vizualinis identitetas ir šiuolaikiškas įvaizdis padės pasiekti ne tik esamus bendruomenės narius, bet ir naujas, ypač jaunesnes auditorijas. Nuosekli komunikacija ir lengvai pasiekiama informacija skaitmeninėje erdvėje skatins įtrauktį, stiprins kultūrinį tapatumą bei skatins aktyvesnį pilietinį įsitraukimą į kultūros išsaugojimą ir puoselėjimą. Tai turės teigiamą socialinį poveikį – stiprinamą bendruomeniškumą ir tarpsektorinį bendradarbiavimą tarp kultūros, švietimo ir sporto sričių.
Dizainerė Gerda Adiklytė, mentorius Igor Gubaidulin.

MB „Syvas“
Įmonės valdoma elektroninė parduotuvė siūlo platų rankdarbių asortimentą. Čia siūlomi gaminiai sukurti puoselėjant senųjų amatų, tautodailės ir rankų darbo tradicijas. El. parduotuvėje galima rasti unikalių ir autentiškų austų gaminių: servetėlių ir stalo takeliai išausti naudojant ne vienoje audėjų kartoje išsaugotą audimo techniką.
Projekto metu bus siekiama optimizuoti el. parduotuvės syvas.lt vartotojo patirtį. Pagerinus vartotojo patirtį ir vizualinį pateikimą, pirkimo procesas taps sklandesniu, bus aiškesnė komunikacija ir sustiprintas prekių ženklo įvaizdis. Tai didins lankytojų įsitraukimą, pasitikėjimą ir pardavimus, o kartu prisidės prie efektyvesnės pasiūlos ir konkurencinio pranašumo rinkoje. Projekto metu taip pat bus sukurtas šiuolaikiškas vytelių krepšių pakuotės dizainas. Tai bus etninine simbolika įkvėpta pakuotė, kuri sustiprins produkto vizualinį patrauklumą, suteiks kokybės pojūtį ir atspindės autentiškumą – prisidės prie gaminio pridėtinės vertės didinimo. Tinkamai sukurta pakuotė padės komunikuoti produkto kilmę, rankų darbo vertę ir išskirtinumą, taip skatindama pirkėjus vertinti ne tik gaminį, bet ir jo istoriją. Projekto metu taip pat bus kuriamas dizaino sprendimas edukacinei vartotojų patirčiai skaitmeninėje erdvėje. Tai padės formuoti šiuolaikišką, aiškią ir įvairioms amžiaus grupėms pritaikytą edukacinę patirtį, kuri įtrauks savo turiniu tiek vaikus, tiek suaugusiuosius ir senjorus. Ypatingas dėmesys bus skiriamas senųjų amatų terapiniam poveikiui: šie užsiėmimai skatins gebėjimą sutelkti dėmesį, būti čia ir dabar, mažins nerimą, įtampą ir padės išvengti „chroniško skubėjimo“ – šiuolaikinio reiškinio, kai žmogus nuolat jaučia poreikį skubėti, nors objektyvios būtinybės tam nėra. Šis skaitmeninis dizaino sprendimas turės aiškų socialinį poveikį: mažins atskirtį, skatins kultūrinį tęstinumą bei bendruomeniškumą tarp kartų.
Dizainerė Evita Stepulytė, mentorė Kaja Elena Brilė

VšĮ „Žaliasis kursas“
Projekto metu bus siekiama sukurti tris šiuolaikiškus dizaino sprendimus, skirtus didžiųjų lietuviškų rankomis austų skarų pristatymui ir pozicionavimui aukštos pridėtinės vertės segmente:
- Pakuotės dizainas, atitinkantis prabangaus prekės ženklo estetiką, pabrėžiantis produkto autentiškumą ir vertę.
- Etiketės dizainas, gerinantis ženklo atpažįstamumą, perteikiantis produkto kilmę, meistrystės istoriją ir suteikiantis informacinę bei emocinę vertę vartotojui.
- Vizualinis infografikos sprendimas – pasakojantis apie skarų kūrimą, kilmę, tradiciją ir jų panaudojimą.
Šie sprendimai ne tik didins produkto patrauklumą, bet ir prisidės prie socialinio poveikio kūrimo:
- aktualizuos nykstantį audimo amatą;
- stiprins nacionalinį identitetą;
- sujungs Lietuvos ir išeivijos lietuvius per bendrą kultūrinį simbolį;
- sukurs pridėtinę vertę tiek meistrėms regionuose, tiek vartotojams, kurie ieško autentiško ir prasmingo produkto.
Dizainerė Paulina Galinytė, mentorė Kaja Elena Brilė

MB „Misija E“
MB „Misija E“ valdo platformą „Sustainalyse“ – skaitmeninį tvarumo duomenų analizės ir ataskaitų įrankį. „Sustainalyse“ siūlo išsamias duomenų analizės ir ataskaitų teikimo paslaugas, kurios padeda verslams priimti pagrįstus sprendimus, darančius teigiamą poveikį aplinkai, visuomenei ir pačiai organizacijai. Veikdama įvairiose industrijose, „Sustainalyse“ teikia sprendimus, kurie atitinka tiek globalius tvarumo standartus, tiek konkrečius kiekvieno kliento poreikius.
Projekto metu bus siekiama pagerinti „Sustainalyse“ naudotojo patirtį ir supaprastinti tvarumo duomenų įvedimo procesą, ypač pirmą kartą besinaudojantiems vartotojams. Ši platforma padeda įmonėms sisteminti, rinkti ir valdyti tvarumo duomenis – tokius kaip šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijos (GHG), aplinkosauginiai, socialiniai ir valdysenos (ESG) rodikliai. Šių duomenų valdymas yra sudėtingas, tačiau vis svarbesnis verslams dėl reguliacinių reikalavimų ir spartėjančio Žaliojo kurso įgyvendinimo.
Projekto metu bus tobulinamas dabartinis duomenų įvedimo procesas ir kuriami nauji dizaino sprendimai, padedantys naudotojams greičiau perprasti sistemos veikimą, išvengti klaidų ir lengviau įsitraukti į darbą. Kuriant patogesnį ir labiau įtraukiantį „Sustainalyse“ sistemos vartotojo sąsajos dizainą, bus pagerinti duomenų įvedimo ir tvarumo ataskaitų rengimo procesai. Dizaino sprendimai padės užtikrinti sklandų, aiškų ir intuityvų duomenų pateikimą, sumažins naudotojų daromas klaidas ir padidins duomenų kokybę. Tai taip pat sumažins konsultantų poreikį – naudotojai galės savarankiškai ir greičiau įsisavinti sistemos veikimą, kas padidins veiklos efektyvumą ir vertę klientams.
Šie patobulinimai turės ir reikšmingą socialinį poveikį. Supaprastinta sistema padės įmonėms aktyviau įsitraukti į tvarumo veiklas, bus lengviau sekti savo poveikį aplinkai, planuoti aplinkai draugiškus sprendimus ir laikytis ESG (aplinkosaugos, socialinės atsakomybės ir valdysenos) reikalavimų. Tokiu būdu projektas padės didinti aplinkosaugos sąmoningumą ir skatins atsakingesnį verslą tiek Lietuvoje, tiek už jos ribų.
Dizainerė Agata Kivilšo, mentorius Igor Gubaidulin.

MB „Gerų minčių cechas“
„Gerų minčių ūkis“ – tai prekių ženklas valdomas šeimos iš Klaipėdos. Jų kuriama produkcija – rankų darbo uogienės, džemai, pagardai ir dovanos, pagamintos iš natūralių ingredientų ir su meile gamtai bei žmonėms.
Projekto metu bus atnaujinamas įmonės „Gerų minčių ūkis“ produktų etikečių ir pakuočių dizainas, išlaikant esamą logotipą ir vizualinio identiteto pagrindus. Šiuo metu pakuočių dizainas yra nepakankamai aiškus ir neišskirtinis – jis neužtikrina gaminių atpažįstamumo, neatskleidžia jų vertės ir nesukuria stipraus emocinio ryšio su vartotoju. Nors produktai yra aukštos kokybės, gaminami iš natūralių, dažnai vietinių žaliavų be konservantų, tai nėra efektyviai komunikuojama esamu dizainu, todėl yra prarandama galimybė išsiskirti rinkoje ir sustiprinti savo tapatybę. Projektu siekiama sukurti naujus, aiškius ir išskirtinius etikečių bei pakuočių dizaino sprendimus, kurie padidintų įmonės prekių ženklo žinomumą ir konkurencingumą rinkoje, perteiktų įmonės vertybes – kokybę, tvarumą, lokalumą, bendruomeniškumą; stiprintų emocinį ryšį su vartotoju per nuoširdų, gamtai artimą ir estetiškai patrauklų dizainą.
Socialinis poveikis. Atnaujintas „Gerų minčių ūkio“ produktų etikečių ir pakuočių dizainas prisidės prie teigiamo socialinio poveikio kūrimo tiek vartotojų, tiek vietos bendruomenių lygmenyje, nes taip bus aiškiai komunikuojamos įmonės vertybės – kokybė, tvarumas, lokalumas ir bendruomeniškumas. Tai skatins vartotojų sąmoningumą, remiant vietinius gamintojus, renkantis natūralius ir atsakingai pagamintus produktus.
Dizaineris Darius Odinas, mentorė Emilija Užukauskienė.

VšĮ „Verslas ar menas“
Leidykla „Verslas ar menas“ (viešioji įstaiga įsteigta 2012 m.) – tai viena iš pirmųjų organizacijų, plėtojanti socialinio verslo modelį Lietuvoje. Savo veikla įstaiga kuria socialinį poveikį visuomenėje ir sprendžia socialiai jautrių grupių problemas. Didelis dėmesys čia skiriamas žmonių su regos negalia integracijai bei atskirties mažinimui. Leidykla įvairiomis priemonėmis siekia didinti Brailio rašto prieinamumą, suteikiant neregiams ir silpnaregiams lygias skaitymo galimybes.
Planuojama sukurti profesionalų animacinį vaizdo įrašą, kuris bus naudojamas kaip edukacinis įrankis pristatant įmonės veiklą ir vertybes. Vaizdo turinys bus pritaikytas tiek komunikacijai socialiniuose tinkluose, tiek tikslinei B2B auditorijai, siekiant įtraukti verslo klientus ir skatinti susidomėjimą siūlomomis veiklomis. Vizualiai patrauklus ir įsimenantis dizainas, išgrynintos žinutės, atitinkančios įmonės vertybes, sekėjų lūkesčius, kurs nuoseklią turinio strategiją. Pagrindinė auditorija – vaikų turintys dirbantys asmenys, pedagogai bei specialistai, dirbantys valstybinėse institucijose. Sukurtas animacinis turinys sustiprins ir išgrynins verslo komunikaciją, aiškiai perteikdamas taktilinio žaidimo procesą, jo edukacinę bei socialinę vertę. Vizualiai įtaigus pasakojimas padės užmegzti emocinį ryšį su žiūrovu, skatins įsitraukimą ir paskatins susidomėjimą „Verslas ar menas“ ar „Taško istorija“ produkcija. Šis sprendimas taip pat padidins vartotojų dėmesį bei socialinių tinklų aktyvumą. Animacija ne tik padeda geriau įsisavinti informaciją, bet ir sukuria ilgalaikę vertę – turinys gali būti naudojamas skirtinguose komunikacijos etapuose bei kanaluose: tiek edukacijoje, tiek rinkodaroje, tiek bendruomeninėse veiklose. Animacinis vaizdo įrašas padės pasiekti plačiąją visuomenę ir paskatins domėtis verslo siūlomais produktais bei veiklomis, kurios prisideda prie socialinės atskirties mažinimo tarp reginčiųjų ir regos sutrikimų ar autizmo spektro sutrikimų turinčių asmenų. Perteikdami jų gyvenimo patirtis per jutimines formas, šie sprendimai padeda gilinti empatiją, lavina vaizduotę ir kūrybiškumą. Taip pat jie suteikia pedagogams ir tėvams papildomų metodinių priemonių darbui su vaikais, turinčiais įvairių ugdymosi poreikių.
Dizaineris Rokas Juozulynas, mentorius Pijus Cicėnas.

UAB „Leonpolio dvaro kooperatyvas“
„Leonpolio dvaro kooperatyvas“ siekia atgaivinti geriausias ūkininkavimo tradicijas, kuriomis garsėjo stiprūs lietuviški ūkiai. Leonpolio dvaras yra įsikūręs Ukmergės rajone ant Šventosios upės skardžio. Čia įkurto ekologiško ūkio produkcija prekiaujama ne tik didžiuosiuose šalies miestuose, bet ir internetu.
Leonpolio dvaro kooperatyvas šiuo metu neturi aiškios, konkurencingos ir lengvai atpažįstamos vizualinės tapatybės, kuri padėtų efektyviai komunikuoti su tikslinėmis auditorijomis ir didintų prekių ženklo žinomumą ir jo kuriamą pridėtinę vertę. Projekto tikslas – sukurti naują, išskirtinį ir rinkoje konkurencingą prekės ženklą, kuris apimtų logotipą, vizualinės tapatybės sistemą ir jos taikymo gaires, produkcijos pakuočių dizainą.
Sukurtas dizainas padės sistemingai komunikuoti bendrovės vertybes, stiprins vartotojų pasitikėjimą ir prisidės prie prekių ženklo atpažįstamumo tiek vietiniu, tiek platesniu mastu. Dizaino sprendimai taip pat reikšmingai prisidės prie įmonės socialinio poveikio kūrimo, nes didins pasitikėjimą prekių ženklu, skatinant atsakingą vartojimą. Vizualinė komunikacija stiprins bendrovės, kaip ekologiškos produkcijos gamintojo ir tvarios žemdirbystės puoselėtojo, įvaizdį, formuodama patikimumo įspūdį ir skatindama rinktis aplinką tausojančius produktus. Taip pat bus ugdomas vartotojų aplinkosaugos sąmoningumas, stiprinamas kultūrinis identitetas, puoselėjama istorinė atmintis ir skatinamas bendruomenės įsitraukimas į tvarumo ir kultūros iniciatyvas.
Vizualinė tapatybė ir prekės ženklo komunikacija padės skleisti pagarba gamtai, bendruomenei ir paveldui grįstą žinutę, skatins vietos gyventojus aktyviau dalyvauti tvarumo ir kultūros puoselėjimo iniciatyvose, didins pasididžiavimą vietiniu paveldu ir motyvuos įsitraukti į įvairias veiklas.
Dizainerė Gita Gajauskienė, mentorė Emilija Užukauskienė.

VšĮ „Menų terasa“
VšĮ „Menų terasa“ – jau 10 metų veikianti kūrybinė platforma ir bendraminčių erdvė, skatinanti žmonių kūrybiškumą, estetikos pajautimą ir įtraukų kraštovaizdžio dizainą. Organizacija inicijuoja novatoriškus kūrybinius projektus, ieško naujų idėjų meno ir aplinkos formavimo srityse, įtraukdama įvairias bendruomenes. „Menų terasa“ ne tik puoselėja meninę raišką ir kultūrinį aktyvumą, bet ir veikia kaip socialinio verslumo pavyzdys – siekia derinti kūrybinius tikslus su finansiniu tvarumu, generuodama pajamas iš savo veiklų. Tai vieta, kur susitinka kūryba, verslumas ir bendruomeniškumas.
Projekto metu bus siekiama sukurti funkcionalų, transformuojamą sodininkės aprangos dizainą, pritaikytą įvairioms oro sąlygoms, tvarų ir nereikalaujantį perteklinio vartojimo. Sukurti dizaino sprendimai leis vartotojui transformuoti drabužius pagal paskirtį ir dėvėti juos įvairiais būdais, atsižvelgiant į konkrečius poreikius ar oro sąlygas. Projekto metu bus kuriama rūbų kolekcija moterims, laisvalaikiu užsiimančioms sodininkyste. Kolekciją gali sudaryti sarafanas, suknelė, lietpaltis, kombinezonas, sijonas, aksesuarai ir kt. Galutinis asortimentas gali kisti, priklausomai nuo kūrybinio proceso eigos ir gamybos galimybių. Dizaino sprendimai taip pat taps tęstine VšĮ „Menų terasa“ veiklos dalimi, kurios tikslas – burti ir įgalinti moterų bendruomenę, laisvalaikiu užsiimančią sodininkyste. Sukurta rūbų kolekcija bus naudojama kaip edukacinė priemonė mokymuose „Sodininko siūlė“. Šie užsiėmimai skatins tvarumą ir kūrybiškumą - dalyvės galės pačios pasisiūti kolekcijos drabužius iš senų audinių ar jų likučių, taip prisidedant prie vartotojiškumo mažinimo.
Dizaineris Artur Ostrowski, mentorė Edita Tamošiūnienė

Visuomeninė organizacija „Senjorų pasaulis“
Organizacija „Senjorų pasaulis“ gyvendinda misiją – kurti aplinką, kurioje vienišumą ir socialinę atskirtį dėl amžiaus patiriantys žmonės galėtų būti kuo ilgiau aktyvūs, sveiki ir nepriklausomi. Čia veikia virtualus klubas bendraminčiams, kuriems rūpi sveikatos profilaktika, orus bendravimas, socialinis aktyvumas ir nauji ryšiai.
Organizacijos teikiamų paslaugų kokybės gerinimui projekto metu bus sukurti nauji statiniai ir dinaminiai vizualiniai sprendimai, pritaikyti vyresnio amžiaus žmonių auditorijai, kurie stiprins organizacijos „Senjorų pasaulis“ socialinį poveikį, didinant senjorų įtraukimą į veiklas virtualioje erdvėje. Aiškus ir lengvai suprantamas paslaugų dizainas padėtų senjorams geriau įsisavinti teikiamas galimybes ir skatintų dalyvauti 4-ių modulių užsiėmimuose, tokiuose kaip kultūra, užsienio kalbos, sveikatingumo ir informacinės technologijos. Sukurtas paslaugos vedlys padės senjorams lengvai įsisisavinti skaitmeninės komunikacijos subtilybes ir atvers naują langą į pasaulį. Dizaino sprendimas pagerintų vyresnio amžiaus žmonių galimybes naudotis skaitmeniniais įrankiais, leistų organizacijai dar efektyviau skatinti socialinę įtrauktį ir pagerintų senjorų gyvenimo kokybę, padidindama jų galimybes įgyti naujų įgūdžių ir dalyvauti įvairiuose nuotoliniuose mokymuose. Skaitmeninė įtrauktis galėtų žymiai pagerinti senjorų gyvenimo kokybę, padidinti jų pasitikėjimą ir sumažinti technologijų baimę. Tai taip pat padėtų jiems susisiekti su kitais žmonėmis, dalyvauti nuotolinėse veiklose ir išlikti integruoti į šiuolaikinį, technologijų kupiną pasaulį.
Dizainerė Rugilė Kniazytė, mentorius Lukas Ruškys.

VšĮ „Įvairovės edukacijos namai“
VšĮ „Įvairovės edukacijos namai“ yra nevyriausybinė organizacija (NVO), siekianti, kad Lietuvoje pokalbiai lytiškumo temomis taptų patogūs ir paprasti! NVO vykdo mokymus, užsiėmimus, ir savo kuriamais įrankiais stengiasi „supatoginti” kūno priėmimo, sveikų santykių, savęs pažinimo ir tapatybės temas, intymaus gyvenimo klausimus, mokantis gerbti vieni kitus ir vienos kitas, kalbėti(s) atvirai, empatiškai ir atliepiant tiek jaunų, tiek suaugusių žmonių poreikius.
Projekto tikslas – sukurti išsamią ir šiuolaikišką vizualinės komunikacijos sistemą, kuri padės organizacijai „Įvairovės edukacijos namai“ profesionaliai ir nuosekliai komunikuoti lytiškumo ugdymo, žmogaus teisių ir socialinės įtraukties temomis. Šis sprendimas sprendžia tokias problemas: vizualinės kalbos fragmentiškumą, profesionalumo stoką, resursų švaistymą ir ribotą sklaidą. Taip pat bus siekiama sukurti lankstų ir dinamišką dizaino sprendimą, kuris ne tik sustiprintų organizacijos vizualinį identitetą, bet ir padėtų efektyviau pasiekti tikslines auditorijas – mokytojus, moksleivius, tėvus bei švietimo politikos formuotojus. Dizaino sprendimai tiesiogiai prisidės prie socialinio poveikio, nes stiprins mokytojų gebėjimus aiškiai ir įtraukiai perteikti lytiškumo temas, skatins pagarbą ir įvairovės priėmimą per jautrią vizualinę komunikaciją, gerins tėvų supratimą apie ugdymo temas per aiškų dizainą, padidins jaunimo įsitraukimą ir sąmoningumą, užtikrins kokybišką ir profesionalią mokomąją medžiagą, sustiprins organizacijos matomumą ir pasiekiamumą skirtingose auditorijose, pritaikant vizualinius sprendimus įvairiems komunikacijos kanalams.
Dizainerė Dovilė Bagdonaitė, mentorius Vilius Vaičius.

UAB „Biok laboratorija“
UAB „Biok laboratorija“ yra didžiausia Lietuvoje kosmetikos gamybos bendrovė, valdanti prekės ženklus MARGARITA, ECODENTA, KILIG, RASA ir ARAS. Šiuo metu „BIOK LAB" gamina daugiau nei 250 skirtingos lietuviškos kosmetikos produktų veido, kūno ir plaukų priežiūrai bei burnos higienai skirtas priemones.
Projekto metu bus kuriamas animacinis video, kurio tikslas – edukuoti vaikus apie taisyklingą kasdienės burnos higienos rutiną, ugdant supratimą apie dantų priežiūros svarbą ir skatinant sveikus įpročius nuo pat mažens. Animacijoje žaismingai ir vaikams suprantama kalba bus aiškinama, kaip taisyklingai valyti dantis, kokius judesius atlikti, kiek laiko skirti šiam procesui ir kaip dažnai tai daryti. Taip pat bus pristatomos pagrindinės burnos higienos priemonės ir produktai – dantų šepetėlis, dantų pasta ir burnos skalavimo skystis. Šiame video bus siekiama pabrėžti, kaip svarbu pasirinkti kokybiškus ir amžiui tinkamus produktus. Tikimasi, jog video ne tik suteiks naudingos informacijos, bet ir motyvuos vaikus džiaugtis dantų priežiūra, ugdant atsakomybę už savo sveikatą ir formuos teigiamas emocijas, susijusias su kasdiene burnos higienos rutina. Kuriant animaciją bus laikomasi susitarto animacijos stiliaus, sukuriant modernų, pritraukiantį produktą, tinkamą pasirinktai auditorijai, bei didinant prekių ženklo žinomumą. Kuriamas socialinis poveikis apims vaikų švietimą ir informavimą,teigiamų įpročių formavimą, tėvų įtraukimą.
Dizainerė Emilija Žebuolytė, mentorius Pijus Cicėnas.

VšĮ „Domus solis“
VšĮ „Domus solis“ – konsultacijų ir mokymų studija, kurioje kuriami mokymai, padedantys atskleisti ir įgalinti asmens, komandos ir organizacijos potencialą. Nesvarbu, ar tai būtų mokyklų įgalinimas tapti įtraukiomis mokymosi bendruomenėmis, ar priklausymo ir tikslo jausmo suteikimas pabėgėliams, organizacijos darbą lemia noras sukurti patirtį, kuri būtų tiek pat funkcionali, kiek ir prasminga - pritaikyta unikaliems kiekvienos bendruomenės poreikiams.
Projekto metu, pritaikius universalaus dizaino principus, siekiama sukurti mokymo priemonių rinkinį, kuris palengvintų „Domus solis“ sukurtos psichosocialinio atsparumo metodikos praktinį naudojimą ne specialistų (mokytojų, tėvų, socialinių darbuotojų) rate ir skatintų platesnę auditoriją domėtis emocinio atsparumo stiprinimu, specialiųjų poreikių vaikų įtraukimu į visavertį ugdymą. Siekiama, kad dizaino sprendimų pagrindu sukurtos edukacinės priemonės būtų žaismingos, patrauklios, lengvai suprantamos ir naudojamos įvairiose kasdienėse ugdymo veiklose.
Planuojama, jog projekto socialinis poveikis apims specialiųjų poreikių vaikų įtrauktį, patyčių prevenciją ir jų mažinimą, socialinės atskirties vaikų psichosocalinio atsaprumo stiprinimą.
Dizainerė Agnė Sluckutė, mentorius Lukas Ruškys.

MB „Techi“
MB „Techi“ kuria edukacinius konstruktorius vaikams, kurie yra interaktyvūs ir įkvepiantys vaikus kurti, mokytis ir tyrinėti žaidžiant.
Projekto metu bus kuriamas naujas „Smalsuolių klubo” edukacinių konstruktorių prenumeratos vizualinis identitetas, apimantis pakuočių dizainą, spalvų paletę, grafinę kalbą ir komunikacijos gaires. Taip pat bus identifikuoti esamų edukacinių rinkinių unikalūs pardavimo pranašumai (USP) ir šie išskirtinumai bus vizualiai perteikti ant gaminių pakuočių bei komunikacijoje. Šie dizaino sprendimai prisidės prie įmonės socialinio poveikio didinimo – sustiprins edukacinių konstruktorių žinutės aiškumą ir patrauklumą tėvams, globėjams ir ugdymo įstaigoms. Aiški ir patikima vizualinė kalba padės geriau suprasti produktų edukacinę vertę bei supaprastins pirkimo sprendimo priėmimą. Taip bus paskatinamas platesnis vaikų auditorijos įsitraukimas į mokymosi procesą, paremtą STEAM principais ir gerai žinomų istorinių asmenybių pavyzdžiais, prisidedant prie vaikų kūrybiškumo, smalsumo ir technologinio raštingumo ugdymo.
Dizainerė Vesta Rugilė Nausėdaitė, mentorius Lukas Ruškys.

VšĮ „Garstyčios grūdelis“
„Garstyčios grūdelis“ – tai vaikų darželis Kaune, dirbantis pagal šiuolaikišką Montessori pedagogiką, taikoma įvairiose pasaulio šalyse. Kiekvienam vaikui pagal jo gebėjimus pritaikyti metodai leidžia pajusti pažinimo džiaugsmą.
Tikslas – sukurti vientisą, autentišką vizualinį identitetą, kuris atskleistų darželio misiją, vertybes ir išskirtinumą. Kuriant dizaino sprendimus bus siekiama perteikti darželio bendruomeniškumą, profesionalumą, aukštos kokybės ugdymą bei tikėjimu grįstą pasaulėžiūrą. Kuriami dizaino sprendimai apims logotipą, spalvų ir tipografijos sistemą, šablonus bei kitus vizualinės komunikacijos elementus, kurie integruos darželio vertybes į visus kontaktinius taškus su auditorijomis – nuo vidinės dokumentacijos iki išorinės komunikacijos.
Sukurtas dizaino sprendimas prisidės prie socialinio poveikio šiais būdais:
-
Padidins darželio matomumą ir atpažįstamumą, leisdamas aiškiau perteikti savo vertybes, pritraukti sąmoningus tėvus, kuriems svarbu vaiko individualumas ir ugdymas per patirtį;
-
Sustiprins bendruomenės tapatumą, padėdamas visiems nariams jaustis vieningos vizijos dalimi, didins pasitikėjimą ugdymo įstaiga;
-
Skatins švietimo kokybės augimą, nes gerai komunikuojama darželio misija padės formuoti pozityvų visuomenės požiūrį į alternatyvius ugdymo metodus;
-
Prisidės prie darnios socialinės raidos, nes vaikai, augantys aplinkoje, kuri remiasi pagarba, bendruomeniškumu ir savarankiškumu, kuria stipresnę ir empatiškesnę ateities visuomenę.
Dizainerė Roberta Gaudiešiūtė, mentorius Vilius Vaičius.
VšĮ „Unikalus šokis“
VšĮ „Unikalus šokis“ – tai šokių užsiėmimai visiems, neišskiriant amžiaus, turimos patirties ar individualių ugdymosi poreikių. Šokiai yra adaptuojami taip, kad juos šokti galėtų visi. Organizacijos tikslas yra ne tik organizuoti šokių užsiėmimus, bet ir suteikti galimybę individualių ugdymosi poreikių turintiems vaikams ir jaunimui įsilieti į visuomenę bei pačią visuomenę labiau informuoti, kad yra kitokie vaikai, bet jie ne mažiau verti meilės ir draugystės. Didysis tikslas – suburti neformalaus ugdymo mokytojų ratą, siekiant neformalų ugdymą padaryti labiau prieinamą individualių ugdymosi poreikių turintimes vaikams.
Projekto įgyvendinimo metu bus sukurti nauji dizaino sprendimai, apimantys sensorinius marškinėlius ir jų priedus, siekiant skatinti socialinį įtraukimą ir didinti visuomenės informavimą apie negalią turinčius asmenis. Kuriamas dizainas remiasi menininkės Skaistės Druskinytės ir grafikės Vestos Tilindytės piešiniu, kuriame atsispindi asmeninė patirtis su depresija. Šis piešinys bus taktiliškai atvaizduotas marškinėliuose, taip suformuojant svarbų estetinį ir emocinį ryšį su socialinėmis temomis. Dizainerė kurs sensorinę marškinėlių versiją, kurioje piešinys bus perteikiamas tekstiline ir kitomis medžiagų technikomis, suteikiančiomis drabužiui papildomą jutiminį aspektą. Šis sprendimas leis marškinėliams tapti ne tik estetiškais, bet ir funkcionaliais, emociškai paveikiais drabužiais, kurie bus pritaikyti asmenims su įvairiomis negaliomis. Projektas taip pat numato bandymus sukurti kitus marškinėlių siluetus, jei bus toks poreikis, pagal atliktą apklausą, tinkamus žmonėms su skirtingomis negaliomis. Šie dizaino sprendimai prisidės prie didesnio įtraukties jausmo ir padės spręsti ne tik estetinius, bet ir praktinius klausimus, susijusius su kasdieniu gyvenimu ir drabužių naudojimu.
Sukurti dizaino sprendimai – sensoriniai marškinėliai ir jų priedai – taps priemone socialiniam pokyčiui kurti. Projektas skatins visuomenės informuotumą apie negalią turinčius asmenis ir įtrauks šiuos asmenis į kūrybinį procesą, suteikdami jiems galimybę dalyvauti ir prisidėti prie meno kūrimo. Tai padės mažinti socialinę atskirtį ir sustiprins įtrauktį. Dizaino sprendimai taps platforma atviram ir nuoširdžiam dialogui apie psichinę sveikatą ir negalią. Menas bus naudojamas kaip priemonė kalbėti apie jautrias, visuomenėje dažnai nutylimas temas, taip siekiant didesnio visuomenės supratimo ir empatijos. Be to, sensoriniai priedai, kurie bus įtraukti į pakuotę, perteiks pagrindinę socialinę žinutę apie meną kaip emocinės sveikatos raiškos formą, ir taps dar vienu žingsniu link socialinio pokyčio ir įtraukties.
Dizainerė Gretė Labanauskaitė, mentorė Edita Tamošiūnienė.